Jeg har igennem mange år samarbejdet med Dialogous. Min erfaring er, at de er det særdeles kompetent bureau, der besidder en massiv forståelse for både hvervningen og fastholdelsen af donorer. De har en solid faglighed inden for fundraising og stor forståelse for organisationers interne behov, hvilket gør dem til en fleksibel og uvurderlig partner. Deres proaktive tilgang og ambitiøse insisteren på test og optimering har været en afgørende faktor i udviklingen af medlemsdatabasen og ikke mindst bidraget til stor viden om donoradfærd og motivationsfaktorer blandt støtter og medlemmer. Jeg kan kun anbefale Dialogous og hele teamet bag.
— Kasper Viebke, Fundraisingansvarlig, Børns Vilkår
Vi har i næsten et år haft et meget frugtbart og inspirerende samarbejde med Dialogous. Dialogous’ faglige rødder i fundraising skinner tydeligt igennem i den sparring og erfaringsudveksling, vi har haft. Hvis man er en NGO, der leder efter et call center, som ikke sælger en vare, men evner at skabe varige relationer med de mennesker de taler med, er Dialogous et rigtig godt valg
— Signe Marie Angelo - Dansk Flygtningehjælp
Uvilkårligt hvilke ydelser, man som NGO tilkøber, så er det et spørgsmål om ens forventninger om troværdighed, tillid og stor faglig integritet bliver indfriet. Alt dette er noget Dialogous vægter, mindst, ligeså højt som os i Ungdommens Røde Kors - og derfor var valget af dem som leverandør ikke svær. Til de som overvejer at anvende Dialogous som leverandør til NGO Telemarketing, så kan de roligt gøre det. 
Du vil sidde tilbage med en følelse af, at du bliver passet på, lyttet til og at dine målsætninger bliver indfriet.
— Benjamin Halpern 
Fundraising konsulent,
Ungdommens Røde Kors
Hos Dialogous føler vi os i trygge hænder. Vi er glade for den dialogbaserede tilgang til samtalen, der giver medlemmet eller det potentielle medlem mulighed for selv at bidrage og starte medlemsskabet på en god, personlig måde.

Vi er især glade for muligheden for de fast tilknyttede medarbejdere, der altid er engagerede, saglige og har stor vilje til at udvide deres eget kendskab til vores arbejde.
— Tine Stampe, kommunikationschef, og Maya Schuster, fundraiser, Dansk Ornitologisk Forening
For nu tre år siden bad en række organisationer os om vi kunne lave ‘det gode callcenter’ til at servicere den filantropiske sektor. Dialogous blev resultatet
— Jacob Rolin, medstifter og konsulent i alanclayton.co.uk